27 Δεκεμβρίου 2011

ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΩΝ

Η αποτείχιση είναι εντολή του Θεού και νόμος προς το πλήρωμα της Εκκλησίας. Με την αποτείχιση χωριζόμαστε από τους αιρετικούς και από τους κακόδοξους. Η αποτείχιση είναι υποχρεωτική για τους Ορθοδόξους. Η αποτείχιση γίνεται με την διακοπή μνημοσύνου προς τους αιρετικούς προϊσταμένους επισκόπους και με την διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας προς όλους αυτούς που......


συγκοινωνούν με τους αιρεσιάρχες (μνημόσυνο=κοινωνία). Η διακοπή κοινωνίας των Ορθοδόξων προς τους αιρετικούς είναι λύτρωση και σωτηρία μέχρι να πραγματοποιηθεί Σύνοδος Αγία για την επαναφορά και την επικράτηση της αλήθειας και της κανονικότητας. Με την αποτείχιση καταγγέλουμε τους αιρετικούς και τους κακόδοξους δημιουργώντας ένσταση για να φανεί και να επέλθει η νομιμότητα η ευσέβεια και η δικαιοσύνη του Θεού. Η ένσταση της αληθινής ομολογίας μας ασφαλίζει εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας ενώ μένουν από έξω όλοι οι αιρετικοί και αυτοί που επικοινωνούν μαζί τους. Το Ορθόδοξο πλήρωμα της Εκκλησίας που διακόπτει την κοινωνία με το υπόλειπο πλήρωμα της κακοδοξίας και της αιρέσεως ονομάζεται πλήρωμα Ομολογιακό και Ακαινοτόμητο. Αν δε γίνει αποτείχιση από τους αιρετικούς δεν μπορεί να συγκροτηθεί Σύνοδος, αφού μόνο οι αποτειχισμένοι προκαλούν συγκαλούν και συγκροτούν Σύνοδο. Η ένσταση Ορθοδόξου Ομολογίας πρέπει να γίνεται σύμφωνα προς τους Ιερούς κανόνες και να εφαρμόζεται στην πράξη με ακρίβεια για να έχει και τα αποτελέσματα του Παναγίου Πνεύματος. Όσοι δεν αποτειχίζονται από τους κακοδόξους παραμένουν αιρετικοί και θα καταδικαστούν από τους Ορθοδόξους. Αν δεν υπήρχαν οι Ιεροί Κανόνες της αποτειχίσεως στην Εκκλησία μη γένοιτο Ορθόδοξοι και αιρετικοί θα γινόταν ένα πλήρωμα κακοδοξίας και δεν θα γινόταν ποτέ Σύνοδος αφού δεν θα υπήρχαν οι αντιδρώντες αποτειχισμένοι Ορθόδοξοι. Αποτείχιση πραγματοποιούν και όσοι έχουν πέσει σε σχίσμα και παρασυναγωγή και επιθυμούν να επιστρέψουν εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αν δεν υπάρχουν κανονικοί λόγοι ''Ευσεβείας και Δικαιοσύνης'' δεν επιτρέπεται άλλα απαγορεύεται ή αποτείχιση για να μην δημιουργηθεί σχίσμα και παρασυναγωγή. Η ανώτερη αυθεντία στην Εκκλησία είναι το ομολογιακό και Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Ορθοδοξίας που έχει την δυνατότητα να επικυρώσει ως Αγίες ή να ακυρώσει ως λυστρικές τις αποφάσεις των τοπικών και οικουμενικών Συνόδων. Σήμερα το μοναδικό υποχρεωτικό νόμιμο και κανονικό δικαίωμα που έχουμε εάν θέλουμε να βρισκόμαστε εντός της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας είναι να αποτειχιστούμε και να διακόψουμε την Εκκλησιαστική κοινωνία: με τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές, με τους σχισματικούς οικουμενιστές, με τους παραταξιακούς της παρασυναγωγής μέχρι να προκαλέσουμε να συγκαλέσουμε και να συγκροτήσουμε Αγία και όχι λυστρική Πανορθόδοξη Σύνοδο για να εξετάσουμε και να καταδικάσουμε τους κακοδόξους ώστε να επικρατήσει η Αλήθεια του Θεού μας και για να επαναφέρουμε την κανονική τάξη στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία.

2 σχόλια:

  1. Πατερα Γεωργιε την ευλογια σας. Ολα καλα και αγια τα λεγομενα σας αλλα ποσοι πρεπη να ειναι οι αποτειχιζομενοι για να εξαναγκασθουνε να συγκαλεσουν οικουμενικη συνοδος?σχεδον θα κλεισουμε αιωνα απο την τελευταια και δυνατοτητα τετοια δεν βλεπω να μας προλαβαινη σε ζωη. Μετα εμεις οι λαικοι δεν βρισκουμε εκκλησια καθαρη ορθοδοξη σε ολες η αιρεση του οικονομισμου εχη εισχωρηση και στην εμφανιση και στο κυρηγμα τους ειναι εμφανες η νοθεια τους.Ακομη και αυτος μητροπολιτης Πειραιως μας εμπαιζη δεν εχουμε εκκλησια να εκλησιασθουμε να κοινωνησουμε να παμε σε μια αγρυπνια ακομη και στο αγιο ορος να παμε μια φορα το χρονο μνημονευουν τον αρχιδιαπλεκομενο.Ζω στην καλλιθεα στην Αθηνα ο πατερ τρικαμηνας πεφτη μακρυα απο εδω ,ερχεται πασχα και με το να διαβαζω πατερικα κειμενα στο σπιτι και να προσευχομαι μονος μου δεν με γεμιζη ολοτελα διοτι δεν ειμαι στο βαθμο των μοναχων και των πατερων οπως εσεις ειμαι ενας λαικος που εχω αναγκη την εκκλησια τους υμνους της τα τροπαρια της την κοινωνια της την αγιογραφια της , ειναι ενα μερος της ζωης μου.Με πληγωνη η κραταιουσα εκκλησια αλλα δεν βλεπω ιερεις κληρο ποιμενες να ενδιαφερονται για το ποιμνιο τους αλλα ουτε και οι ιδιοι να ζουνε αφοσιομενοι στο χριστο. Νιωθω οτι μας περιπεζουνε επισης λιγοι πιστοι εχουν μελετηση σε βαθος την διδασκαλια του χριστου και γνωριζουν τα των αιρεσεων,ετσι νιωθη ασφαλης ο κληρος στα παιγνια του απεναντι στους εκκλησιαζομενους.Αν υπαρχη και κανενας θεολογος αναμεσα μας κοιταη πως θα πλασαρισθη και να καταξιωθη με γλοιωδης συμπεριφορες απο την εξουσια. Ετσι γυριζω απο εκκλησια σε εκκλησια που και που γιατι δεν μπορω μακρυα της.Ενας αποτειχιζομενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ argithea λάθος συμπαιράνατε ότι είμαι ιερέας.Είμαι λαϊκός.Θα χαρούμε πολύ να μας στείλετε το τηλέφωνό σας με e-mail για να σας απαντήσουμε στα σωτηριολογικά ενδιαφέροντά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή