15 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Στην Εκκλησία της Ελλάδος έχουμε δύο κατηγορίες κληρικών, μοναχών και λαϊκών. Μία κατηγορία είναι αυτοί που κοινωνούν άμεσα ή συγκοινωνούν έμμεσα με την αίρεση και το σχίσμα των οικουμενιστών. Αυτό είναι το πλήρωμα της.....
καινοτομίας στην Εκκλησία της Ελλάδος, που είναι υπόδικο σε μέλλουσα Πανορθόδοξη Σύνοδο. Η άλλη κατηγορία είναι όλοι αυτοί που έχουν αποτειχιστεί από την κοινωνία της αιρέσεως και του σχίσματος του υπόδικου καινοτόμου πληρώματος στην Εκκλησία της Ελλάδος. Το πλήρωμα των αποτειχισμένων είναι το πλήρωμα της ομολογίας που κάνει υπακοή στην πράξη, τους νόμους και τους κανόνες του Αγίου Πνεύματος για να ξεχωρίζουν οι ορθόδοξοι από τους κακοδόξους. Αυτό είναι το ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, το οποίο δεν έχει καμία κοινωνία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με άλλη εκκλησιαστική σύνοδο παρασυναγωγής. Το Ορθόδοξο ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος έχει κοινωνία μόνο με τα ακαινοτόμητα πληρώματα (εάν υπάρχουν) των κανονικών και νόμιμων Ορθοδόξων τοπικών Εκκλησιών των διαφόρων Αρχιεπισκοπών και Πατριαρχείων της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Το ακαινοτόμητο πλήρωμα όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών που έχει αποτειχιστεί:

  1. από την κοινωνία των αιρετικών και σχισματικών οικουμενιστών
  2. από την κοινωνία  των εκκλησιαστικών συνόδων παρασυναγωγής
έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να προκαλέσει, να συγκαλέσει και να συγκροτήσει Οικουμενική Σύνοδο για να εξετάσει και να καταδικάσει τους οικουμενιστές και τους παραταξιακούς και για να επαναφέρει την κανονική τάξη στην Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία. Το Ορθόδοξο ακαινοτόμητο πλήρωμα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας είναι η ανώτερη αυθεντία στην εκκλησία που επικυρώνει ως Αγίες ή ακυρώνει ως λυστρικές τις αποφάσεις τοπικών και Οικουμενικών Συνόδων. 

5 σχόλια:

  1. και αν δεν γινει ποτε πανορθοδοξη συνοδος?δεν μπορει αιωνια να ειναι υποδικοι.γιατι λεει στο ιερο πηδαλιο οτι το σχισμα μετα απο πολλα χρονια αν δεν γινει συνοδος το σχισμα γινεται αιρεσις.και αιρεσις ξερεις τι σημαινει.και σε συγχωρω που δεν δημοσιοποιησες αυτα που σε εστειλα.ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμη περιμένουμε το τηλέφωνό σου γιατί έχω πολλά να σου πω.Μήπως φοβάσαι να μας πάρεις ενώ εμείς σου δώσαμε το δικό μας νούμερο;

      Διαγραφή
  2. τουλαχιστον γιατι δεν θελεις να απαντησεις σε μια απλη ερωτηση.εφοσον λες μεχρι να γινει συνοδος ειναι υποδικοι.τοτε ενα απλο ερωτημα.αν ξαναεμφανιστουν εικονομαχοι πρεπει να ξαναγινει συνοδος να τους καταδικασει η ειναι ηδη αναθεματισμενοι?γιατι εσυ αυτο που λες ειναι οτι εφοσον εγιναν 3 πανορθοδοξες συνοδοι που καταδικασαν το παπικο ημερολογιο πρεπει να ξαναγινει συνοδος για να το ξανακαταδικασει με αυτο το σκεπτικο αν ξαναεμφανιστουν εικονομαχοι πρεπει να ξαναγινει συνοδος,αν ξαναεμφανιστουν νεστοριοι πρεπει να ξανακαταδικαστουν,αν ξαναεμφανιστουν αρειανοι πρεπει να ξαναγινει συνοδος.τοτε οι χιλιαστες που κυκλοφορανε στο δρομο ανενοχλητοι πρεπει να ξανακαταδικαστουν η οχι?ειναι ο χιλιασμος αιρεση?ειδαμε πουθενα να γινεται πανορθοδοξος συνοδος προσφατα και να καταδικασει ΠΑΛΙ τους χιλιαστες?ο αρειος καταδικαστηκε στην Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ..περασαν πολλα χρονια.δεν πρεπει να ξανακαταδικαστουν?μηπως ειναι και αυτοι υποδικοι διοτι εμφανιστηκαν το 1900 και δεν τους καταδικασε καμια συνοδος πανορθοδοξη.
    Αν συμφωνεις με τον πρωην φλωρινης χρυστομο καβουριδη θελω να ξερεις οτι το 1950 σταματησε να λεει το δυναμει και ουχι ενεργεια και λεει οτι το νεο ημερολογιο ειναι αιρεση!ευχαριστω.πιστευω οτι το παραδειγμα που σε εδειξα πιο πανω ειναι νομιζω το πιστευω σου εμμενοντας ακομα στο οτι ειναι υποδικοι οπως νομιζω και για τις συγχρονες αιρεσεις που εμφανιστηκαν τωρα οπως οι σαιντολογοι ειναι και αυτοι υποδικοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ εάν θα εμφανιστούν ξανά αρειανοί, εικονομάχοι και νεστοριανοί θα πρέπει πάλι να αποτειχιστούμε, αφού θα βγουν πάλι μέσα από την Εκκλησια. Εάν είναι κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί οι παραπάνω αιρετικοί, τους καθαιρούν τους αναθεματίζουν και τους αφορίζουν οι αρχιερείς και η σύνοδος της Εκκλησίας. Εάν όμως οι παραπάνω αιρετικοί είναι επίσκοποι, πρέπει οι αποτειχισμένοι Αρχιερείς όταν συγκροτήσουν την σύνοδο να τους καταδικάσουν και πάλι αδερφέ. Κοίταξε τα πρακτικά των οικουμενικών συνόδων για να καταλάβεις πως δουλεύει η Εκκλησία 2012 χρόνια. Εάν αδερφέ διάβαζες και τα βιβλία της εκκλησιολογίας που έχουμε στο blog, θα τα είχες καταλάβει και δεν θα είχες απορίες.
      Εάν ένας σκότωνε με όπλο άνθρωπο, οι επόμενοι που θα έκαναν το ίδιο αργότερα δεν θα καταδικάζονταν και αυτοί; τι λες;

      Διαγραφή
  3. αδερφε μου εψαξα και ρωτησα κιολας.συγνωμη για οσα ειπα πιο πριν και εχω σκανδαλισει.εν μερη εχεις δικιο!η απαντηση ολων αυτων ειναι στην Z οικουμενικη συνοδος.πρωτα γιαυτο το παραδειγμα θα στο πω αλλιως.ενας που σκοτωσε με οπλο εναν ανθρωπο(βλεπε βαρθολομαιο και συν αυτω) και εχει μαρτυρες τα 2/3 της ελλαδος και το ιδιο το ιντερνετ με βιντεακια αυτος ο ανθρωπος θα μεινει στην φυλακη μεχρι να γινει η δικη η μπορει να κυκλοφοραει ελευθερος εξω?δηλαδη μεχρι να γινει η δικη δεν ειναι δολοφονος εφοσον υπαρχουν μαρτυρες?αυτοι που δεν το ειδαν το φονο δεν ξερουν αν ειναι δολοφονος αλλα αυτοι που το ειδαν γνωριζουν.τωρα να το φερω αυτο στο θεμα μας.εκεινος ο ιερεας η πατριαρχης που πεφτει στην αιρεση κατα τους ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ειναι καθηρημενος(P.G.99,997),για δε την εκκλησιαστικη πραξη καθαιρετεος και αναθεματιστεος.τα δε μεχρι της τελεσιδικου καταδικης του τελουμενα μυστηρια ειναι ισχυρα,καθοτι αυτος ο κυριος της εκκλησιας ιησους χριστος ο θεος ενεργει ταυτα ακομη και με αναξιους,ητοι ει και αυτοι ειεν αναξιοι,δια το σωθηναι τον λαον(ιωαννη χρυσοστομου P.G 62,610).ΣΥΝΕΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΟΥΜΕΝΑ ΔΙ ΑΥΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΤΑ ΤΑΛΛΑ ΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΩΣ.ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΔΕΧΕΤΑΙ Η ΑΠΟΡΙΠΤΕΙ,ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ Η ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ.ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Ζ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΟΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ.ΑΥΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΚΑΙ Γ ΤΗΣ Γ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΙ Α ΤΗΣ Ζ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ.Tωρα εφοσον εγω εσυ και οποιος αλλος γνωριζει οτι ειναι αιρετικοι γιαυτους τα μυστηρια του νεου δεν εχουν χαρη,γιαυτους που δεν γνωριζουν εχουν μονο χαρη.αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να μαθουν.ΤΑ ΤΕΛΟΥΜΕΝΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΑ ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.αρα εφοσον εμεις γνωριζουμε οτι τα μυστηρια ειναι ακυρα διοτι συμφωνα με τους ιερους κανονες ειναι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ αρα πρεπει να ξαναμυρωθουμε αδερφε.αλλα οχι απο παραταξεις του πατριου διοτι ειναι παρασυναγωγες αλλα και γιαυτους ισχυουν τα παραπανω εφοσον δεν τα καταδικασε ορθοδοξη οικουμενικη συνοδος.για ΤΟΥΣ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ και εδω ισχυει.αρα μυρωμα κατα οικονομια(ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ) απο αποτειχισμενους του πατριου.

    ΑΔΕΡΦΕ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΕΠΙΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ.ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΕΧΟΥΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥΣ.
    ΤΩΡΑ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΤΡΙΚΗ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΠΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ Η ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ.ΓΙΑΥΤΟ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΕΦΟΣΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ, ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΑΛΛΑ ΜΙΑΣΜΑ ,ΜΟΛΥΣΜΑ.ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΠΕΡΝΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΑΣ ΒΡΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΥΡΩΘΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΠΙΣΤΟΙ ΑΛΛΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ,ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ ΜΗ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή