11 Δεκεμβρίου 2016

Η ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ


Ο θεσμος του αρχιεπισκοπου στην Εκκλησια της Ελλαδος ειναι ενας και μοναδικος. Δεν εχει κανενας το δικαιωμα να φτιαχνει καινουργιους θεσμους αρχιεπισκοπων παραλληλων. Δεν εχει κανενας το δικαιωμα να φτιαχνει καινουργιες ιεραρχιες επισκοπων παραλληλες με αυτην της Εκκλησιας της Ελλαδος. Δεν εχει κανενας το δικαιωμα να φτιαχνει παραλληλες καινουργιες θεσεις μητροπολιτων σε μια μητροπολη που εχει τον κανονικο επισκοπο της τοπικης Εκκλησιας.

Θα πει καποιος  : μα οταν ο επισκοπος δεν ορθοτομει τον λογο της αληθειας και ειναι αιρετικος, κακοδοξος και πλανεμενος τοτε τι θα γινει ?????

Το ενα εκκλησιαστικο πληρωμα που θα αγωνιστει κατα του κακοδοξου και αιρετικου επισκοπου μιας κανονικης τοπικης εκκλησιας θα διακοψει την εκκλησιαστικη κοινωνια με τον αιρετικο και κακοδοξο επισκοπο προ και μεχρι να γινει συνοδικη διαγνωση και εξεταση. Αυτο ειναι το μοναδικο, υποχρεωτικο και αναφαιρετο δικαιωμα του ενισταμενου εκκλησιαστικου πληρωματος. Το πληρωμα της ομολογιας που παλευει κατα του κακοδοξου και αιρετικου επισκοπου του ειναι ενισταμενο και ακαινοτομητο. Μεχρι να αποκατασταθει η αληθεια και να επιστρεψει και παλι η Ορθοδοξια απο συνοδο που θα συκροτηθει εν Αγιω Πνευματι απο την ηγεσια  των ενισταμενων και αποτειχισμενων επισκοπων με σκοπο να βαλουν Ορθοδοξο και κανονικο επισκοπο που θα ορθοτομει,  το ενισταμενο και αποτειχισμενο εκκλησιαστικο πληρωμα απο την κοινωνια του κακοδοξου και αιρετικου επισκοπου του, δεν εχει κανενα δικαιωμα να κανει οποιαδηποτε ενεργεια αλλαγης της αποτειχισης για να μην υποβαθμιστει σε παρασυναγωγη.

Ο αγωνας του ενισταμενου, ακαινοτομητου και ομολογιακου εκκλησιαστικου πληρωματος ειναι συνεχης  αγωνας κατα της αιρεσεως και κατα της κακοδοξιας του επισκοπου του μεχρι να ξανατοποθετηθει και παλι Ορθοδοξος και αληθινος επισκοπος απο Αγια Συνοδο ζωντων, ενισταμενων αποτειχισμενων επισκοπων.

Με τα προσωπα εχουμε προβληματα και οχι με τους θεσμους των θρονων του αρχιεπισκοπου  του πατριαρχη και του μητροπολιτη  σε καθε μια ξεχωριστη αλλα μοναδικη τοπικη εκκλησια. Ολη η προσπαθεια γινεται για να αλλαξουμε τα κακοδοξα και αιρετικα προσωπα με Ορθοδοξα και αληθινα. Δεν εχουμε προβληματα  με τους θεσμους ωστε να κανουμε 15 αρχιεπισκοπους, 15 ιεραρχιες επισκοπων και 15 εκκλησιες της ελλαδος καινουργιες, διαφορετικες, ξεχωριστες και παραλληλες μεταξυ τους.

1935 : Παρανομες και αντικανονικες χειροτωνιες 4 επισκοπων απο τους τρεις κανονικους ενισταμενους και αποτειχισμενους επισκοπους.

1937. Το πρώτο Ματθαιϊκό σχίσμα στους κόλπους της Εκκλησίας της Ελλάδος και συγκεκριμένα προς τους τρεις Ορθοδόξους νόμιμους κανονικούς ενιστάμενους Ιεράρχες. Ακολούθησε η αντικανονική και παράνομη χειροτονία και τοποθέτηση του Επισκόπου Ματθαίου με προβληματική εκκλησιολογία και με δημιουργία δεύτερης συνόδου παράλληλη προς την Εκκλησία της Ελλάδος, αποτελούμενης της πρώτης παρασυναγωγής (Ματθαίου).
Ακολούθησαν αργότερα πολλά
σχίσματα και διαιρέσεις μέσα στους κόλπους της παρασυναγωγής των Γ.Ο.Χ. με αντικανονικές χειροτονίες αλλά και παράνομες, έτσι ώστε αυξήθηκε ο αριθμός των παρατάξεων.
Μόνο αυτοί που ενίστανται κανονικώς και νομίμως κατά των αιρετικών και σχισματικών οικουμενιστών είναι αυτοί που θα προκαλέσουν και θα συγκαλέσουν στο σύνολο τους μια Πανορθόδοξη σύνοδο αφού το επιτρέψει ο Άγιος Θεός για να καταδικάσουν την αίρεση και το σχίσμα του οικουμενισμού, όπως έγινε και από την Ρώσικη Εκκλησία της διασποράς όπου και αναθεμάτισε τους κοινωνούντας με την αίρεση του οικουμενισμού.
Μέχρι να καταδικαστούν οι υπόδικοι και δυνάμει αιρετικοί σχισματικοί και παρασυνάγωγοι από μια Αγία και όχι ληστρική Πανορθόδοξη Σύνοδο τα μυστήρια τους είναι έγκυρα εάν έχουν κανονική αποστολική διαδοχή. Όταν κριθούν και καταδικαστούν και επέλθει η κανονική τάξη της Εκκλησίας και γίνουν εν ενεργεία αιρετικοί, σχισματικοί και παρασυνάγωγοι τότε τα μυστήρια τους θα είναι άκυρα.
Σε αυτή την πλάνη ώστε να διακηρύσσουν άκυρα μυστήρια προ συνοδικής διαγνώσεως έχουν πέσει πολλοί καινοτόμοι νεοημερολογίτες και πολλοί παραταξιακοί των Γ.Ο.Χ. αναμεταξύ τους.
Τα δυο άκρα της Εκκλησίας δηλαδή οι νεοημερολογίτες οικουμενιστές και οι παραταξιακοί όλων των συνόδων έπεσαν και σε μια άλλη πλάνη ώστε να διακηρύσσουν στους κανονικώς και νομίμως ενισταμένους κληρικούς που διέκοψαν το μνημόσυνο και την εκκλησιαστική κοινωνία των αιρετικών σχισματικών και παρασυνάγωγων Επισκόπων ότι η Θεία λειτουργία που κάνουν είναι άκυρη αφού δεν μνημονεύουν τον οικείο Επίσκοπο. Γι'αυτό και βρίσκονται στα δύο άκρα, ενώ η Θεία λειτουργία ειναι χριστοκεντρική αυτοί πιστεύουν ότι είναι επισκοποκεντρική. Δεν έχουν καμία σχέση με το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο και με την πράξη της Εκκλησίας, γι'αυτό και έπεσαν στην δαιμονική πλάνη.
Η διακοπή του μνημοσύνου και της εκκλησιαστικής κοινωνίας των κανονικώς και νομίμως ενισταμένων προς τους υπόδικους καινοτόμους συνεχίζεται μέχρι να πραγματοποιηθούν οι διαδικασίες της συνοδικής κρίσεως και καταδίκης, και αφού έλθει η κανονική τάξη από την Ορθόδοξη Σύνοδο, τότε πάλι είναι υποχρεωμένοι να μνημονεύουν και να έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους Επισκόπους το πληρωμα της Οθοδόξου Εκκλησίας.
Χωρίς να έχει γίνει η συνοδική πράξη της καταδίκης των οικουμενιστών για την αιρεση και το σχίσμα και όσων συγκοινωνούν με αυτούς και αφού δεν υπάρχει Επίσκοπος της Εκκλησίας της Ελλάδος που να ενίσταται κανονικά και νόμιμα, πως οι παραταξιακοί μνημονεύουν και έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τόσους Επισκόπους διαφορετικών Συνόδων παράλληλων προς την Εκκλησία της Ελλάδος; από εδώ φαίνεται καθαρά η αντικανονικότητα και η παράνομη και ψευδώς δήθεν ένσταση τους, ενώ στην πράξη δημιούργησαν αρκετές παράλληλες συνόδους προς την Εκκλησία της Ελλάδος γι' αυτό και αποτελούν παρασυναγωγή. Όσοι κληρικοί και λαϊκοί το καταλάβουν έχουν υποχρέωση να αποτειχιστούν από τους επισκόπους της παρασυναγωγής και τότε θα ενίστανται κανονικώς και νομίμως προ συνοδικής διαγνώσεως. Η υποχρέωση όλων των Ορθοδόξων Χριστιανών είναι: να αποτειχιστούν από τους αιρετικούς, τους σχισματικούς και τους παρασυνάγωγους κανονικά και νόμιμα προ και μέχρι συνοδικής διαγνώμης και εξετάσεως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου